Customer Insight Management voor beginners (deel 1)

Leestijd: 2 minuten Het leren kennen van de klant en het door en door begrijpen van deze klant is dé toekomst op (online) marketinggebied. Want, als je jouw klant goed kent, kun je jouw aanbod daar beter op aansluiten en kun je de klant ook beter bedienen. Internetbedrijven zoals YouTube en Facebook worden hierin steeds slimmer, want aan de hand […]

Continue Reading

Een baby met een eigen e-mailadres: waarom?

Lees hier waarom ik een eigen mailadres voor mijn baby heb aangemaakt.

Leestijd: < 1 minuut Je bent een digital minded moeder of je bent het niet. Ik behoor tot de eerste categorie, dat kan ook niet anders als je telefoon altijd aan je hand vastgeplakt zit en je vrijwel altijd online bent (en chagrijnig wordt, als er ergens geen internetverbinding is). Sinds Chloë er is maken de camera’s op onze telefoon […]

Continue Reading

Mijn eerste blogbericht: even voorstellen

Leestijd: 2 minuten Mijn eerste blogpost op mijn eigen blog, het moest er ooit van komen…. Ik roep namelijk al jaren dat ik wat voor mijzelf in de digitale wereld wil beginnen. Een webshop? Een blog? Een site? Een online magazine? Een YouTubekanaal? Iets anders nieuws? En elke dag verzon ik wel weer een reden waarom het niet […]

Continue Reading